Pages

29 January 2017

Treenivaatteista

Treenivaatteet todellakin ovat tärkeä osa treeniä! ;) Kyllähän ne kivannäköiset vaatteet motivoi treenailemaan, ja omannäköisistä urheiluvaatteista tulee sellainen "varma" olo, mikä sekin on plussaa. Ja toki tulee myös hyvä mieli, jos vaatetus näyttää omaan silmään hyvältä! Vaatteilla voi siis olla myös tälläinen henkinen up-lifting vaikutus... Vai oliko tämä vähän liian kaukaa haettua...? ;)


Treenitoppeja

Ajattelen treenivaatetuksesta samaten kuin pukeutumisesta muutoinkin: siisti, tilanteeseen sopiva pukeutuminen vaan kuuluu asiaan. Oli paikka tai tilaisuus mikä tahansa, haluan pukeutumisellani kunnioittaa itseäni ja muita. :) Siispä suuntaan salille ja ryhmäliikuntatunnille muissa kuin virttyneissä trikoissa ja reikäisessä t-paidassa, vaikka kyse onkin "vain" salilla käymisestä. Pinnallisena sporttivaatteisiin sijoittamista en siis sinänsä pidä. 

Faves
Jos mietin sporttivaatteisiin laitetun rahan määrää, mä sijoittunen treenivaatteisiin panostamisessa ehkäpä sellaiseen keskikastiin. Tämä siis aivan mutu-tuntumalla heitettyä, kuten lauseesta varmaan päättelitte. Luulen näin siksi, että määrällisesti mulla on treenivaatteita kuitenkin kohtuullisen vähän ja kaapista löytyy sekaisin ketjuliikkeiden omia treenivaatteita ja urheilubrändien kuteita.

.

Ketjuliikkeistä olen ostanut sporttivaatteita Hennesiltä ja Ginasta. Stadium on myös hyvä paikka bongailla edullisempia vaatteita! Eilen  Mulla on aktiivikäytössä Ginasta tehdyistä löydöistä muun muassa parit treeniliivit ja muutama treenitoppi ja nämä ovat kyllä palvelleet tarkoituksessaan oikein hyvin. Hennesiltä löytyy myös pari toppia ja joitakin trikoita on sieltä tullut myös hankittua -> yhdet ovat tosin siirtyneet kotivaateosastolle aika nopeasti nukkaantumisen takia. Tässä kohtaa muuten paljastus, kotosalla mun oleiluvaatteet ei aina kestä päivänvaloa...

.

Varsinaisista sporttimerkeistä mä suosin Nikea, erityisesti yläosissa. Multa löytyy Nikelta reilu puoli tusinaa treenitoppeja, joista eniten pidän kenties tuosta kakkoskuvassa ja allaolevassa kuvassa näkyvästä mallista. Mulla löytyy tämä toppi tämän harmaan lisäksi oranssina, mustana, sinisenä ja eri sävyisenä harmaana. Riittää siis valinnanvaraa.... ;)

Niken suosikkitoppi
Myös tästä allaolevasta mallista olen tykännyt! Tämän matsku on myös mukavan viileä ja kivannäköinen tuollaisena hiukan läpikuultavana. Tämä multa löytyy myös pinkkinä.

Toinen suosikkitoppi. Tässä muuten tämän mustan paidan takana harmaa toppi, saattaa siksi näyttää kuvassa hassulta.

Olen myös löytänyt ihan timanttisen luottomerkin kestäviin ja mukavan tuntuisiin treenitrikoisiin, trikoissa vannon nimittäin Under Armourin nimiin! Mulla on kaapissa tällä hetkellä neljät samaa mallia olevat mustat treenitrikoot, hyvää ei kannata vaihtaa! ;D

Nämä ovat ne the PARHAAT trikoot urheiluun!
Mitä pidätte mun treenivaatteista? Kuvissa näkyy eniten käyttämistäni treenikuteista, topeista ja trikoista, osa. Ehkä noin puolet. Kuvissa näkyvät edustavat aika hyvin värimaailmaltaan mun kaikkia urheiluvaatteita. Alaosissa suosin mustaa, ja yläosista löytyy enemmän värejä. Täytyy myöntää, että nykyisin myös urheiluvaatteissa ne mun suosikkivärit noudattelevat normivaatteideni linjaa, paljon on siis käytössä neutraaleja sävyjä. Me Time -blogin Emmi kirjoitti muuten myös samasta aiheesta vähän aikaa sitten. Näissä kuvissa näkyy myös kirkkaita värejä, joita en muissa vaatteissa käytä juuri lainkaan. Taas kevään edetessä tulee varmasti valittua myös sälille lähtiessä enemmän näitä kirkkaita värejä.

Mikä on sun treenivaatefilosofia? Oletko merkkiuskollinen? Ketjuliikkeet vai sporttimerkit? Minkä verran panostat urheiluvaatteisiin rahallisesti? Suosikkisi ja parhaat löytösi treenivaatteiden saralta?


No comments:

Post a Comment

Kiitos kommentistasi! :)